12 Şubat 2012 Pazar

Lela Pala Tute

Nerden aklıma düştü buz gibi bir Şubat ayının, buz gibi bir Pazar günü bu şarkı, bilmiyorum. Sanırım rahmetli Whitney Houston'dan sonra bir çağrışım yapmış olacak... Kaybedilenlerden sonra, hayatta kalanlarla daha çok vakit geçirmek ister ya insan -ya bunu da kaybedersem korkusu sanırım bu- işte ben de bu yüzden durduk yere bir Madonna şarkısı açıverdim bilgisayarda. 7 Temmuz 2007 Londra konserinden alınmış bu kayıtta, bana kalırsa şimdiden efsane olmuş bir grup olan Gogol Bordello'nun iki üyesi Eugene Hütz ve Sergey Ryabtzev de konuk sanatçılar olarak boy gösteriyor. Üzerine sisli, bulutlu, soğuk bir Şubat kasveti sinmiş bünyeleri sanırım bu kayıttaki kıpır kıpır hava biraz hareketlendirecektir...

Düşünüyorum da, keşke Madonna 7 Haziran 2012 TT Arena'da vereceği konserine de Gogol Bordello'yu davet etse... Eminim o zaman Bon Jovi konserini bile unutturabilirdi bana...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder