23 Aralık 2014 Salı

Ben Olmuşum Beş Ordular Muharebesi


The Lord of the Rings serisinin sağlam hayranıydım. Her filmi, hatta kesilmemiş versiyonlarını bile defalarca seyrettim; hala da ara ara açar seyrederim. Ama şu son 3 yıldır herkesi kasıp kavuran Hobbit filmleri beni önceki Orta Dünya filmleri kadar etkilemiyor. Nedenini bilmiyorum. Biraz görev bilinciyle izliyorum gibi geliyor. Gündemi yakalama maksatlı...

Ha tüm bunlar demek değil ki, Hobbit'i izlerken eğlenmiyorum. Kesinlikle eğleniyorum. En çok güldüğüm adamlardan biri de yukarıda gördüğümüz Balin Üstadımdır. Kendisi çok komik. Üstelik espri yaptığı tek bir sahne bile yok. Hacca gitmek yerine Çeçen milislerine katılan dayılar gibi. Neyse politik-dinsel şakalara hazır değilim henüz. Ama bu cüce başka cüce... Bilginize... Selam olsun Balin Efendi'ye!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder