14 Ağustos 2012 Salı

Yeşil Dev'in Çikolatası

Spontane gelişen geceleri seviyorum. Genelde bir şey yapmak için çok deli planlar yapan, ancak planlarımı zamanında uygulayamayan bir yapım var. Beni kendimden geçireceğini düşündüğüm planlar, ne yapar eder, bir şekilde kendimi farklı bir halde bulmama neden olur. Yine aynı şey oldu...

Eve giderken, bu akşam bir film izleyeceğim, diye düşündüm. Ne izlemeli, diye sordum sonra kendi kendime. Şöyle kafa yormayan, aksiyonu bol, yeşil, büyük, içerisinde aşka çok yer olmayan bir Hollywood filmi istedim aniden. Dedim ki sonra, tüm bu şartları sağlayan tek bir film var. 'Incredible Hulk'...



Evet. Hulk. Hazır evimde Edward Norton'lu versiyonunun süpersonik bir DVD'si de varken daha ne yapabilirdi bu bünye. Ayrıca Avengers'da da o kadar reklamını yapıyordu Sevgili Hulk'un... Evet, evet... Bu harika bir fikirdi.

Dakikalar sonra eve girip banyoydu, yemekte bir takım ihtiyaçları giderdikten sonra bilgisayarın başına geçtim. Hulk... Çalışmıyor. DVD çizilmiş olmalı, ya da başka teknik aksaklıklar... Hatta evren bile olabilir. Yeşil Dev'den vazgeçtim ister istemez. Sonra ne mi oldu?

Canım tatlı birşeyler istedi. Ama üşendim, bakkala inemedim. Bir de bu saatten sonra yemekler, fare zehirinden bile daha zararlıydı bedenime, bunun da bilincindeydim. Sonra filmlerin arasında gezinirken 'Çikolata' diye bir film buldum. 'Chocolat'... Juliette Binoche, Judi Dench, Alfred Molina ve Johnny Depp... Kadroya bak... Jesus f.ckin' Christ, diye bağırdım.



Müthiş film. Ve mutlu sonla bitiyor. Cidden çok mutlu sonla...  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder