6 Temmuz 2012 Cuma

Find Me Guitar!

Sürekli takip ettiğim bloglardan biri, Yekta Kopan'ın Fil Uçuşu... Buz Devri'ndeki Syd'i seslendirmesiyle gönülleri fethetmiş bir adam olmasının yanı sıra NTV'deki işleri ve öykü yazarlığıyla da takip etmekten büyük keyif aldığım bir kimse kendisi. Ama tüm bu on parmağında on marifet durumlarına bakınca insan sürekli yeni bir özelliğiyle karşılaşabiliyor karşısındaki insanın. Bakınız, ben karşılaştım.

Yekta Kopan'ın sağlam bir müziksever olduğunu daha önceden öğrenmiş olsam da, gitara olan özel ilgisinin sadece bir koleksiyonerlikle sınırlı olduğunu düşünmüştüm. Ve fakat, tabi ki öyle değilmiş. Yıllardır -evet son zamanlarda da- işlerden vakit buldukça gitarını alıp bir stüdyoya gittiğini ve orada gitarı ağlattığını öğrendim...

Peki, tüm bunları neden anlatıyorum? Sebebi, aşağıda... Kendisinin, Fil Uçuşu'nda paylaştığı bir videoyu Café Ajax'a taşımak istedim. Videoyla ve videodaki adamla ilgili daha detaylı bilgi için http://filucusu.blogspot.com/ Bakılacak pasaj 100 Riff'te Rock'n Roll Tarihi (4 Temmuz 2012 tarihli)... 

Buyurunuz, video...
Ben de sağ elimin tırnaklarını uzatmaya ve şu Fender'lerin fiyatını araştırmaya gidiyorum!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder