14 Temmuz 2012 Cumartesi

Hamur İşleri

Rahmetli Seyfi Teoman'ın, bir Barış Bıçakçı romanı olan 'Bizim Büyük Çaresizliğimiz'i filme çekmesinin bende yarattığı heyecanı ve keyfi daha önce burada paylaşmıştım. Şimdi, tam da filmin sevgili yönetmenini kaybetmemiz üzerinden çok vakit geçmemişken yeniden filme göz attım. Kitabına duyduğum sevgiden dolayı fazla sevmiş olabilir miydim bu filmi, diye düşünerek daldım yeniden görüntülere. Ve sonra bir daha kitaba döndüm, sonra bir daha filme ve böyle sürüp gitti...



Demem o ki, gerçekten ortaya başarılı bir iş çıkmış ki bu kadar çok sevmişim. Ya da kafada bir yerlere dokundu veya sadece hikayedeki iki adamı kendime yakın buldum. Arkadaşlıkları mı artık, ne derseniz deyin...

Filmde soundtrack denebilecek kadar çok müzik kullanılmamıştı, bu da dikkatimi çeken yanlardan biriydi mesela. Ama sonrasında duyduğum ve zaten kitabın da yazarı olan Barış Bıçakçı tarafından sözleri yazılmış bir Sakin bestesi buldum. Filmden karelerle hazırlanmış bu klibimsiyi izlemekten oldukça tat aldım. Bence Café Ajax'ta ağırlamalı kendilerini...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder