19 Temmuz 2012 Perşembe

What A Journey, Mate!

Daha bir gün var ama sanki hafta bugün kapanıyormuş gibi... Öyleyse hafta boyu dönüp dolaşıp dinlediğim şarkılara da selam çakmakta bir sakınca yoktur sanırım. Toplanın millet, bu şarkılarla iş yaparken zaman nasıl geçiyor anlamıyorsunuz.
They're fuckin' fantastic...

Oh ingilizcemi de patlattım, rahatladım...

En çok dinlenenler listemde V. sırada:
Can Bonomo - Hep Bir Derdi Olur

Ben seviyorum bu herifi ya. Sanki tanışsak iki günde bir birbirimizi ararmışız gibi geliyor. Eğleniriz falan, sonra o stüdyoya girer -çünkü öğrendiğim kadarıyla şu an yeni albüm işlerine dalmış- ben de atlar dolmuşa Beşiktaş'a inerim. Oradan da eve yürürüm...



IV numara:
Anjelika Akbar - Libertango İstanbul

Klasik müzik, yemek ve yazılara dair düşün dur işte bu şarkıyla. Arada kadınının güzel yüzüne bak. Sonra biraz uzaklara bak ki, dinlensin gözlerin, çok çalıştılar çünkü. Sonra çevir kafanı tekrar güzelliğe bak. Neden, diye sorma. Bakabiliyorken bak işte, b.kunu çıkarma...



III. şarkı:  
The Specials - Ghost Town


Radyo Eksen'de sabahın köründe çalması mı beni uyandırdı, yoksa zaten uyanıktım da algımın açılması mı bekleniyordu, bilmiyorum. Tek bildiğim, "Ben bu şarkıyı nereden hatırlıyorum?" diye sorduğumdu. Ve hatırladım. 'Snatch'ten... Guy Ritchie filmlerini seviyorum ve soundtracklarını defalarca dinleyip de ilkinde hatırlayamayışıma hayıflanıyorum. Sonrası mı... Dinleye dinleye bir hal olup çıkan bir kütle...






II numara:
The Beatles - All My Loving


Tek diyebileceğim, tutku. Yes, indeed... Durduk yerde, bomboş bir beyinden '34. Geleneksel 'Zamansız Gidenler' Festivali' gibi bir metin çıkartan, üstelik bunu sadece on dakikada beceren -şarkıyı 4 kez arka arkaya dinleyince oluşan zaman dilimi- bir ilahlar topluluğundan söz ediyoruz burada. Respect ya hu!






Veee I.
Selah Sue - This World

Yemin ederim One Love ile ilgisi yok. Lütfen vurmayın efendim. Sadece çok seviyoruz ve dinlemeden yapamıyoruz. Dinleseniz siz de seversiniz efendim. Biradan nefret ediyoruz ama Selah öyle mi efendim. Hem de daha gencecik kendisi... Bakınız efendim çok iyi kendisi... Şarkıları yani... Şükürler olsun efendim. Efendim? Hayır bira içmedim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder