30 Kasım 2011 Çarşamba

gibiamadeğil 03

"Her gün, daima öğleden sonra oraya gidiyor, koridorlardaki resimlere bakıyormuş gibi ağır ağır, fakat büyük bir sabırsızlıkla asıl hedefine varmak isteyen adımlarımı zorla zapt ederek geziniyor; rastgele gözüme çarpmış gibi önünde durduğum 'Kürk Mantolu Madonna'yı seyre dalıyor, ta kapılar kapanıncaya kadar orada bekliyordum."

Kürk Mantolu Madonna [Sabahattin Ali]



...

Meral:
Ben senin söylemeni istiyorum, herhalde bana ait olan bir şeyi öğrenmek hakkımdır.
Halil:
Sana ait bir durum değil bu. Resminle benim aramdaki bir durum seni ilgilendirmez. Ben senin resmine aşığım.
Meral:
İyi ama aşık olduğun resim benim resmim, işte ben de buradayıım söyleyeceklerini dinliyorum.
Halil:
İyi ama resmin sen değilsin ki. O benim dünyama ait bir şey...

Sevmek Zamanı [Metin Erksan] 1965


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder